.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید بر ضرورت آزادسازی همه سواحل دریای مازندران
تاکید بر ضرورت آزادسازی همه سواحل دریای مازندران

دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت: تمام سواحل مازندران بايد آزاد شود.

احمد ناطق‌نوري صبح امروز در همايش بزرگ پياده‌روي ساحلي نور با خوب توصيف كردن اينگونه همايش‌ها اظهار داشت: حركت شهرداري نور در ساحل كار بسيار خوبي است كه اميدواريم شهرداري‌هاي رويان و ايزدشهر نيز ادامه بدهند تا ساحل زيبايي را در منطقه داشته باشيم‌.

وي افزود: در ساحل محلي براي ورزش‌هاي ساحلي در نظر گرفته شود و ورزش‌هاي ساحلي مانند فوتبال ساحلي، واليبال ساحلي و ديگر ورزش‌هاي ساحلي و آبي را در شهرستان راه‌اندازي و فعال كنيم.
دبير مجمع نمايندگان مازندران خواستار آزادسازي باقيمانده سواحل شد تا در اختيارعموم مردم قرارگيرد.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي به دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: همه دنيا با ما جنگيدند اما وجبي از خاك ما را نتوانستند بگيرند، و امروز مي‌گوئيم هيچ قدرتي در دنيا نمي‌تواند به ما آسيب بزند، اگر آسيبي هست از خودمان است و ايجاد تفرقه بين خودمان كه نبايد اجازه دهيم تفرقه ايجاد شود و وحدت خود را حفظ و مستحكم‌تر كنيم.

* طنين شعار مرگ برآمريكا

يكي از جلوه‌هاي ويژه اين همايش طنين مرگ برآمريكا شركت كنندگان در پياده روي خانوادگي بود.

‌اين ورزشكاران و خانواده‌هاي حاضر نشان دادند در هر زمان و مكان با سلطه‌جويي آمريكا مبارزه خواهند كرد و ورزش از سياست ديني و اسلامي ما جدا نيست و همه با هم در مقابل زياده‌خواهي اين سران غرب و آمريكا خواهند ايستاد.

اين همايش از محل درب ورودي پارك جنگلي نور با شعار ورزش در دفاع مقدس شروع و تا پايان مسير تعيين شده انجام و در پايان ضمن اجراي برنامه‌هاي متنوع با قرعه‌كشي جوايز ارزنده‌اي به برندگان خوش شانس اهدا شد.

حضور مسئولان شهرستان از جمله نماينده شهرستان، فرماندار، معاون فرماندار و ديگر مسئولان شهرستاني، شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي در اين همايش با لباس ورزشي و در كنار مردم چشمگير بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.